Kızlar Forumu
Sitemizin tüm imkanlarından yararlanabilmen için, üye olman gerekiyor (:
Sen de ailemize katıl (:
Forumda görüşmek üzere. Smile

sanırım ben de onu seviyorum :) nolur cevap verin acilll !!!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

sanırım ben de onu seviyorum :) nolur cevap verin acilll !!!!!

Mesaj tarafından garip_kız Bir Çarş. Mart 13, 2013 7:35 pm

şimdi bizim okulda kumral,yeşil gözlü, boyu benimle aynı (ama botlarım yüzünden uzun gözüküyorum Very Happy) esprili, iyi kankam, kısaca mükemmel erkek yoktur sınırlarını aşan, gülüşüne hayran bi tip var.ama şöyle bir sorun var ki, çocuk başka s*lak ve sapık bi çocuk sayesinde bir yılda sapıklaşmaya başladı. buna rağmen benden hoşlandığı andan itibaren o çocukla bağlantısını kesti.ben de göz numarası 0.50 olduğu halde tahtayı görememe bahanesiyle cool gözlükler takan, sivilce namına bişey olmayan, zayıf, ama daha regl bile olmamış, aşırı bilgili, bu huyum yüzünden dışlanan, ezilen fotojenik bi tipim.biz konservatuarda okuyoruz(müzik okulu).ikimizde keman çalıyoruz, ama benim 5.senem, onun 2.senesi. arkadaşlar arasında ezik diye geçen, beni sevdiğini söyleme olayını yüzüne gözüne bulastıran, hatta cıkma teklif etcekken o sapık cocuk araya girince benim gozumde itibar kaybeden biri oldugundan dolayi herkes bana onu kotuleme pesindeydi. yeni yeni herkes "sen de onu sev, bi deneseniz, çıkın siz bi" demeye başladılar. hatta cocugu bi odad benim resimlerime bakarken yakaladim, bayagi utandi ama belli etmedi Very Happy.ben de ondan yeni yeni hoslanmaya basladim sanirim. gulusu aklimdan cikmiyor, onu gorunce nabzim hizlaniyor falan filan.bu cocuk bana cikma teklifi etmeye calisiyomus en iyi arkadasimdan duydum, ama bi daha hayir derim diye korkuyomus. ben de zaten dogru bulmuyorum liseden once sevgili olayini.bu arada 7. siniftayim. en iyi arkadasima liseye kadar bekliycegimi ona da soylemesini istedim ama ona zaten soylemis o da ben her zaman onu bekliycem tarzi bisiler demis.sizce bu sene cikmalimiyim onunla?
avatar
garip_kız
Benimle iyi olun, yeni üyeyim
Benimle iyi olun, yeni üyeyim

Yay Ejderha
Mesaj Sayısı : 3
Puanlar : 5
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 13/03/13
Yaş : 17

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sanırım ben de onu seviyorum :) nolur cevap verin acilll !!!!!

Mesaj tarafından İçimdekiZenci* Bir Ptsi Nis. 29, 2013 4:56 pm

Çıkma bence Very Happy Ben olsam çıkmazdım.Ama eğer çok seviyosan kalbinin sesini dinle Very Happy
avatar
İçimdekiZenci*
Benimle iyi olun, yeni üyeyim
Benimle iyi olun, yeni üyeyim

Aslan Kaplan
Mesaj Sayısı : 7
Puanlar : 12
Reputation : 3
Kayıt tarihi : 29/04/13
Yaş : 19
Nerden : İzmir

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz